Att toppa, eller floppa, det är frågan.

Jag har fortsatt mitt forskande idag på ingredienser till hårologis produkter. Vad för slags ingredienser det är och vad dom egentligen har för egenskaper. Det är så intressant. Visste ni t ex att i hydra cure finns bambuextrakt som drar åt sig fukt och behåller det 3 gånger mer än bomull? Det är inte illa för ett hydrofobt hår må jag säga! Inte så många som har just SÅ hydrofobt hår men när jag väl träffar på nån så kan jag det i alla fall!

Vart ganska stilla idag på jobbet. Alla är redan fina i håret från förra veckan när dom skulle pressa sig in på schemat.

Men jag har ju ont i både hals och huvud så det var slitsamt att bara packa upp produkterna som vi fick idag, och ja, jag hade faktiskt en del kunder också!
Efter jobbet gick vi över till Bocata och åt för vi skulle på kurs vid 19.30 och man vet aldrig vad det blir för mat då. Tur var det att vi åt i alla fall för det serverades frukt tallrik(!!!!!).

Ja vi skulle ju då bli presenterade goldwells fantastiska ljusfärger pch modellerna dom visade upp var verkligen jättefina.
Så vi får se om vi tar in dom eller ej, hur som helst har jag sån lust att prova själv. Annars vet man ju inte?
Det skulle vara slut vi 22 hade jag hört. 22.50 kom vi därifrån. Det blev en lång dag och jag kom hem för ca 30 min sen. Känner att jag inte har sån skitstor lust att jobba imorn om jag mår lika dåligt men jag har faktiskt inte råd att vara hemma. Så det är bara att ta treo och se glad ut!

Sov gott folket!



Här har vi en fin ljusfärg ska ni veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback