Andra inlägget idag!

Jag mår verkligen piss. Har gått på treo på jobbet idag. Halsen har bara blivit värre under dagens lopp och nu värker det i hela halsen och bak på tungan. Det är skit! Plus att jag fick näsblod i ena näsborren med... Det är så sjukt synd om mig, fattar ni det elr???????

Jag pratade precis med Robbin. Det var en trevlig överaskning. Vi har inte pratat ordentligt på lääääääääänge så det var kul att uppdatera sig lite!

Jag har legat i soffan och kikat på the hills sen jag kom hem från jobbet. Så nu har jag sett alla avsnitt som är släppta än så länge så jag hoppas det kommer fler snart.

Det får räcka för nu. See you.


Kommentarer
Postat av: Linus

stackars stackars dig

2009-05-23 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback