40 minuter kvar till fredag.

Den här veckan har det vart mycket att göra på salongen och det är så kul!
Jag vet inte om jag har skrivit detta redan men i måndags gjorde jag en såååååååå fin färg. Jag brukar inte skriva sånt en jag blev verkligen stolt att jag klarade det utan att det blev grå/grönt. Riktigt härlig caramell färg och hon blev så nöjd. Då får man en liten kick.
Och imorgon har jag bara massa klipp och färg! Och dom första har vart hos mig förut och då är det extra kul att dom kommer tillbaks. Särskilt när det gäller färg som jag själv tycker att jag är osäker på. Men jag är kanske inte det egentligen då.

Jag somnade i vår nya soffa igår, kanske jag skrev igår föresten. Den är så fin och den är så skön och det för plats många mennesker i den. Den passa som ett smäck!

Och imorn ska jag och Hanne gå till jobbet. Det har ju inte blivit nån träning för mig den här veckan så jag har fått göra lite vardags träning istället. Som igår när vi gick upp och ner för dessa 86 trappsteg en miljon gånger för att bära upp soffan. Och imorgon ska vi ju som sagt gå till jobbet, om inte regnet öser såklart som det gjorde idag när jag skulle gått till jobbet.

Godnatt folket, nu är det bara 30 minuter kvar till fredag!



Lite suddig bild. Från thailand 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback