Måndag idag. ...

Måndag idag. Det har vart väldigt lugnt på jobbet idag. Tog emot en reklamation färg och klipp som hade vart hos en annan i fredags men blivit för ljus i botten. Hon som egentligen skulle gjort det jobbade inte idag så då gjorde jag det.
Jobbade även till 18 idag, vilket jag är van att göra egentligen men nu är jag i Norge.
Men tack vare att jag gjorde det så börjar jag 10 imorn!
På torsdag däremot ska jag jobba från 10-20.

Jag är så sjukt trött. Jag kunde inte somna igår fast jag var trött. Men igår var jag på sjukt konstigt humör. Jag tror det berodde på att jag var inne hela dagen och åt konstigt. Jag satt och grina nästan hela kvällen för absolut ingenting. Grina verkligen hela kvällen. Gör ni också det ibland?
Imorse när klockan ringde så var jag helt slut. Har vart det hela dagen så det ska bli riktigt riktigt skönt att sova…

På onsdag spelar Volbeat här i Oslo! Tror ni jag vill gå eller???!! JA DT VILL JAG!
Tror ni jag har råd eller? NÄ!

! Aja, alla lyckliga satar som ska gå får skatta sig lyckliga. Jag ska iaf få se dom i sommar på Peace and Love eller Metaltown. HA!

Glöm nu inte att jag fyller år nästa torsdag!
Haaaaaa det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback