godnatten.

Det kommer ett litet extra inlägg såhär på nattkröken.
Tänkte bara dela med mig av mina smärtor i händer och lår. Dom senaste dagarna har jag vart riktigt duktig på att klippa mig i fingrarna. Jag behöver verkligen en till sax, en 5.0!
Så det värker verkligen i fingrarna på vänstra handen. Dessutom har jag ont i högra handen tack vare att jag blir så torr om händerna pga jobbet och jag är så ofattbart dålig på att använda handcréme. Där får jag skylla mig själv.
Så har jag ett fett blåmärke på högra låret. Johans och Liz har nämligen ett ganska stort soffbord med en ganska vass kant. Varje gång jag ska sätta mig i soffan slår jag i den där förbannade kanten på exakt samma ställe varje gång. Och nu när blåmärket höll på att försvinna vad gör jag då? Jo en favorit i repris. Tur att det inte är "visa benen" värme ute. Jag är dessutom inte i "visa benen form".

Det var mitt stadie av gnäll. Pratade med Andi ikväll föresten. Det var kul!
Sova nu då kanske...



1 år sen ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback