Tirsdag.

Ja i helgen har jag jobbat och jobbat. På salongen och på Rå. Blir bitte lite extra i alla fall!
Søndagen gick fort. Promenerade ner till deli dær johan och liz satt och drack choklad sen gick vi hem och gjorde våfflor. Gott!!!

Igår då? Ja då jobbade jag som vanligt sen åkte jag till det ælskade gymmet! Ni fattar inte hur underbart det ær att ha børjat træna igen. Jag kænner mig verkligen lycklig. MEN den lyckan førvandlades till lite oro idag nær hanne færgade håret på mig.
Hon fandt en kal flæck i min hårbotten dær bak. Vi tror vi vet vad det beror på men jag ær ju ingen lækare.
Nær jag och Yasmin var på Kèrastase massage kurs så hade vi hårbotten genomgång. Vi visade kursledaren min kala flæck (och alla andra kom och stirrade ut mig) och efter kursen så ville hon prata lite med mig. Hon tyckte jag skulle vara observant på det dær. Det ær inte sækert att det ær noe men det ær inte sækert att det inte ær nåt heller.
Jag hoppas att det verkligen inte ær nåt och att det bara ær det vi kom fram till. Men nu sitter det i hjærnan och det ær verkligen nåt jag kommer følja upp.

Nu sitter jag hemma hos Hanne och kikar på paradise. Jag ær verkligen trøtt. Jag jobbade från 09-17 och sen kurs från 18-21. Heldag med andra ord.

Snart ska vi skaffa eget internet så jag slipper snika på alla andra och børja prata billigt på skype!

Ha det grejt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback