Söndag = Soldag.

Kära, kära vänner och läsare. Idag strålar solen och vi har flyttat alla mina grejjer till nya läggan. Så imorgon ska jag sova första natten där. Skönt. Men det här med pengarna... det tar vi en annan gång!

Det är så otroligt skönt att ha en fungerande dator och ett fungerande tangentbord. Riktigt skönt!
Så nu ska jag ladda ner Skype så nu Angi(!) kan vi prata gratis med varandra! Bra va? =)

Melodifestivalen är slut och det är lite sorg i hjärtat må jag säga. Men jag är nöjd med finalen. Jag tyckte alla låtar var helt okej faktiskt. Bättre startfält än vanligt. Håller ni inte med? Dessutom tycker jag faktiskt det är bra att vi satsar på nåt nytt till eurovision i år. Malenas låt skiljer ju sig faktiskt från våra förra bidrag.

Mamma och pappa åker hem imorgon vilket är lite tråkigt men vi ses ju snart igen.

Tyvär har jag inga bilder här än men jag ska föra över allt idag så mamma o pappa kan ta med sig den andra datorn hem o fixa den.

Ha en bra kväll nu gott folk =)

Haaaaaaaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback