Sleeping tuesday.

Jaha vad ska jag ta upp idag då? Det är lustigt att alla med sjukt mkt hår kommer till mig!? Men nån ska ju bli försenad så varför inte jag.

Jag är så trött på morgnarna också. Jag är ju inte uppe så himla sent ändå. Men det är så himla skönt att ligga och dra sig i sängen. Snoozning efter snoozning…

 

Imorn ska jag och Yasmin på färgkurs. Härligt! Jag gillar henne. Hon är lite som jag ;).

Nej men det ska bli skönt och lära sig grunderna för Loreals färger. Jag kan ju inte dom. Så ska jag passa på att fråga vad jag ska göra med mitt hår!!!

Jag vill ju bli lite mörkare fast inte brun utan bara lite gyllen blond med mörkblond och det ljusa som jag har. Är så sjukt trött på o va så ljus!

Det är ju en fin färg, det är inte det. Men jag har ju haft såhär sen i somras nu, bortsett från den mörka slingan. Tröttsamt!

 

Imorse kom dom och skulle fortsätta med brandstädandet. Jag hade tömt garderober och lite i skafferiet men min kära bror och hans sambo har så sjukt mkt grejer så det tar ju en miljon år att tömma något. Och när jag kom hem så hade dom glömt att stänga ett fönster ordentligt så elementet stod där och dunka och var glödhett plus att dom hade glömt släcka lampan i köket. Sånt gillar inte jag. Inget är gratis, särskilt inte el.

 

Nej nu ska jag tvätta av ansiktet och lägga mig i sängen och somna framför teven, eller somna framför soffan som Lisa brukar säga.

 

Morgonstund har guld i mund!

 

 

Bild: deviantart.com


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar att somna framför soffan bredvid dig... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback