Sen bio.

Igår var jag johan o liz på bio. Män som hatar kvinnor, eller Menn som hater kvinner som man säger på norsk!
Det var skitbra och jag ser fram emot dom kommande filmerna. Jag var lite skeptisk mot att Michael Nyqvist skulle spela Michael Blomqvist men ha gjorde det bra. Han hade t o m färgat håret för sjutton, jag är nöjd.

Sitter hemma hos brorsan eftersom vi inte har nåt internet men jag ska snart ta mig hemåt och göra Rickard sällis.
Jag har vart o tränat idag. Pilates utan boll. Pisstråkigt och jag kommer aldrig gå det passet igen.

Imorn blir det dessvärre ingen träning eftersom jag slutar 20.00. Jag avslutade träningen med bastu!
Skönt!

Det närmar sig helg vilket är sovmorgon och det är såååå skönt. Jag är sinnessykt trött asså!

Föresten, hör och häpna! Leandro ringde mig idag. RINGDE! Fattar ni eller? Haha....


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? Ringde han? Hah, tufft :D

Postat av: Lisa

Miss you!



Håret var ju jättefint!

Du ska ha det lite mörkare..

Duuuu.. JAG KOMMER TILL PÅSK!

Har fått ledigt nu =)=)

2009-03-19 @ 15:04:59
URL: http://lisalicious.blogg.se/
Postat av: Linda

håret va rikigt nice du! bra jobbar=) men att han ringde.. du de va inte dåligt du! hade han nått o säga?? saknar familjen=) puss..

2009-03-19 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback