Onsdag!!

Sitter hos brorsan just nu. Idag har jag jobbat och Malene fick en riktig kluring av mig! En riktigt svår en ;)

Sen var jag och tränade. På fredag ska jag och Yasmin gå på magdans yeeeeeeeey. Det kan bli intressant. Vi ska lära oss det alltså, inte gå och titta på det. Sen kan jag ta jobb i Alanya på alla turisthotel och dansa magdans för ett mål mat om dagen.
Efter träningen stack jag hem och duschade och åt sen stack jag hit, till brorsan alltså. Jag har vart nere en sväng på Delicatessen och hälsar på Liz. Drickigt chai och ätit apelsin, och en och annan musla :)

Imorgon börjar jag klockan 12, skönt med lite sovmorgon. Men jag måste fixa lite med banken innan jobbet.

Ja vad annars. Jag hoppas på att få jobba extra på lördag på Rå, annars väntar vinet och vodkan hos Hanne, right? ;)

Ne, ska ta mig i kragen snart och gå hemåt. Svinkallt ute... Trött på kyla nu, ge mig sommar och sol med kort tajt kjol markolio!

Haaaaaaaa deeeeeeeeeet!



Första läggan i kära götet. Saknar mina älskade sambos!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback