No No!

Hej mina vänner!
Idag är jag väldigt glad. Jag har nämligen äntligen fått tummen ur och köpt ett träningskort! Jag kommer ihåg när vi flyttade till Götet och det fanns ett nytt fräsht gym och en ”gullig liten skogsstig jag ska gå på varje dag…”
Ja där gick jag ju ofta.

Alla fall så gjorde jag och Hanne en bra deal. Jag betalar 450kr i mån o då får jag träna på alla elexia i hela Norge. Tycker jag var en bra deal. Och dom har solarium! Nej mamma jag solar inte, jag bara nämnde det.
Jag har ju köpt ny foundation nu så jag kan inte sola, då blir jag för brun för den.

Förlåt för dålig uppdatering men det är hemskt drygt att behöva kopiera in det där jävla e: et varenda gång. När jag gör det på bloggen så kommer jag alltid upp till första ordet. Så nu får jag skriva hela texten i Word och sen kopiera och klistra in på bloggen och sen sitta och göra om alla sånna här vad det nu heter…

Jag har föresten färgat håret mörkblont. Bye bye platinium. Det kommer komma in en bild sen, jag looooooooooooooooooovar!
Haaaaaaaaaa deeeeeeeeeee!

My birthday tomorrow! pussk

Kommentarer
Postat av: Angélica

Ja må hon leva, ja må hon leva :D

Grattis på 21års dagen älskade lilla du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback