Kladdkaka någon?

Nej tack! Jag har redan ätit så jag spyr, nästan. Jag är ju sorglig. Men inte lika som han på filmen.

Jaha vad ska vi ta upp här idag? Lite vår kanske?  en ny dator kanske? Så jag kan skriva som en normal människa och inte  behöva kopiera o klistra in varje gång jag ska skriva ett ord med e i. Det är så sjukt drygt så fattar inte.
Kansk en dator där ljudet funkar så jag kan lyssna på musik, titta på klipp, på film osv osv.

Jag sitter här som ett sär och ska hänga tvätt som jag skjutit upp hela dagn. Plocka undan i köket som jag skjutit upp hela dagen och plocka ur resten av skåpen i köket som jag skjutit upp hela dagen. Jag är bra på det där med att skjuta upp saker. Jag är säker på det. Kanske jag har hittat min talang i livet? Uppskjutning.

Aja nu ska jag se klart filmen och sen påbörja det jag skjutit upp.


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

haha tack :) Han är en rikig gobit :) Har själv aldrig gillat barn, tills skrutten dök upp i mitt liv :)



Nä just nu ser ja helt fuckad ut i håret.. :P du är frisör lr ? Är medveten om att det oranga inte går bort med i slvershampoo.. Vågar inte bleka det igen nu heller.. Så vette sjutton :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback