Hos Hanne!

God fredaglvæll!
Jag sitter hos Hanne som moralt stød infør hennes dejt. Hon ska laga pizza och till mig gjorde hon pasta och lax! Mycket flink ;)

Var och trænade med Yasmin efter jobbet, skønt. Jag ska ju ændå jobba imorn och jag trivs inte att vara hemma eftersom vi varken har teve, internet eller møbler. Hemmatrevligt va?
Nej jag ska se færdigt på Slumdog Millionare och sen sova. Jag længtar næstan till att gå till jobbet imorn før jag inte vill vara hemma.
Sen hoppas jag på att få jobba på Rå på kvællen. Annars blir det middag och utgång med Hanne och Malene (yeeeey ;). Så vi håller tummarna før båda!

Nu ska jag hjælpa Hanne med maten, hon ær lite nervøs ;)

Ha det på badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback