Hola amigos!

Börjar med svar till mina underbara vänner och läsare (statistiken börjar få en mer jämn siffra, me like!).

Anonym: Jag vet att det är du angi =) tror jag haha! Ja sjukt att han ringde, blev helt förvånad. Vi ska också börja skypa när jag skaffat internet. By the way, Rastan har ju kommit hem till Bergen nu, kanske ska en tripp hit till Oslo ^^, haha =)

Lisa: WEEEEEEEEEI! :D Jag längtar!
Tack föresten =) Det börjar bli lite matt nu så ska väl försöka slänga i en toning elr nåt nästa vecka och fräsha upp lite.
Då ses vi ju snart :D

Linda: Tack :D Haha nej jag vet. Han undrarr när jag kommer till Brasilien. Han ba: Typ i juli kanske? Eh näe. Han har lite svårt att fatta att jag måste jobba =). Han och Pablo och några andra funderar på att öppna en restaurng elr ett hostel i Rio. Kan bli bra, eller en flopp. Vi hann inte prata så mkt för jag var både chockad och på jobbet.
Ja men det gör jag med!

Så över till dagens inlägg. Vi har lottat om rummen och guess what?!
Jag fick det största rummet!!!
En rättvis lottning och jag vann. Så nu är det bara attt börja inreda med aaaaalla min saker och pengar. Kul.

Igår köpte jag riktiga träningskläder. Efter floppen med den "Personliga tränaren" blev jag lite otaggad. Men nu har jag taggat till det igen. Nu när jag har köpt riktiga träningskläder. Jag ska börja svettas ordentligt nästa vecka!

Är det nåt annat nytt. Klippte min ena sambo Jonas ikväll innan jag drog hit till grunerlukka till brorn min och imorn ska jag klippa min andra sambo Rickard. Vår hyresvärd kommer kl.11.30 och ska titta på låset och garderob.
Jag har fått min slutgiltiga böter från fucking jävla q-park. Jag förbannar alla som jobbar för det sjuka företaget.
Jag och johan har kollat på Marly and Me och jag somnade såklart. Vart sjukt trött hela veckan. Är nog pga av nya säng, ny lägga och nytt rum.

Imorn ska jag som sagt kanske ut med Hanne. Har lånat The Hills säsong 1 o 2 av henne som jag ska se på i helgen med. Återkommer med uppdatering på söndag när jag ska hit igen och tvätta!
Alla på jobbet klagar på mina strumpor...

Återkommer som sagt på söndag, håll till godo!



Bild från Egypten med mamma för nästan exakt 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: linda

men du ja är me på o åka till brasilien, lätt!!!

2009-03-23 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback