God afton!

Kära läsare, nu har jag äntligen flyttat in i nya läggan. Dessvärre har jag inget internet där så uppdateringarna kommer det bli lite glest med så länge, tills vi ordnat det!

Jag gjorde premiär på gymet vid jobbet. Elixia såklart. Jag kände mig lite bortkommen så jag gick och bokade en tid med personlig tränare imorgon kl 17.30. Jag tänkte ta en lång kväll på gymmet imorn för jag tänkte basta efter träningen! Mm vad skönt...

I helgen är jag ledig. Jag ska ta mig en tur på stan för att hitta åt fint att ha på mig på kvällen. Jag ska hem till Hanne på förluva. Trevligt! Kameran ska med! Jag ska försöka vara duktig... Hon bor i en lyxlägenhet men nu ska hon visst flytta. Hm hm hm. Hoppas det blir till det bästa =)

Jag sitter hos brorsan o liz nu och sällskapar. Eller ja, Liz sitter vid datorn, jag sitter vid datorn och johan titta på teve. Kul gäng. Jag har dessutom ont i huvet idag igen. Det började i lördags efter jobbet och har fortfarande inte gett sig. Tabletter hjälper ju inte heller. Inte ens treo. Riktigt drygt är det!

Tack och vad kul att ni gillade håret :) <3


'
På Lindas 20 års fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback