Fridays.

God (fredag)kväll!
Ja som sagt det här med uppdatering. Jag har ju förklarat varför så håll till godo. Det blir bättre!

Tänkte passa på att nämna min kära vän (eller väninna som man måste säga här i norge för att folk ska förstå ;) och kollega Hanne! Jag var så snällt och hjälpte till att torka hennes kunds hår. Fast det var inte så länge för sen kom Djamila och ville ha hjälp av mig. Alla vill ha hjälp av mig, dom måste älska mig nåt otroligt på jobbet ;).

Jag trivs verkligen bättre och bättre för varje dag, Jag kunde nog inte fått ett bättre jobb eller hamnat på en bättre salong.

Jag ber om ursäkt för saknaden av foton men jag är inte så bra på det där med att ta kort och så. Jag tog nåt med mobilen men jag vet inte vart sladden är för att kunna föra över.

Igår fyllde jag år, tack så mycket för alla fina gratulationer!
Ikväll kommer mamma och pappa hit. Dom borde vara här snart. Då tänkte jag göra ett försök att få med kameran och ta lite bilder. Wish me luck!

Jag bjuder på ännu en bild från Thai. Jag vet inte om jag lagt upp den här förut men om så är fallet får ni avnjuta den igen!

 Haaaaaaaaaaaaaaa de!



Kära familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback