Förlåt!

Längesen jag skrev nu. Förlåt men jag har vart bortrest i helgen. Jag har faktiskt vart på hyttetur (=stugtur) med jobbet. Det har vart jättemysigt och jättetrevligt. Jag gillar verkligen mina nya arbetskamrater.
Det har inte hänt så mkt annars. Var ju som sagt på kurs dagar förra veckan och det var hur bra som helst. Tyvär blev det inte så många bilder för jag är inte så bra på det där med att ta bilder.

Jag har fått min första lön från På Håret. Jag har dessutom vart och hämtat mitt visa kort från nordea. Så nu har jag ett norskt konto där pengarna bara ska ramla in. Hade jag önskat i alla fall…

Johan och co har kommit hem från Marocko. Jag förstår att dom hade velat stanna längre.

På torsdag är det ju en stor dag mina vänner. Jag fyller år! Jag fyller 21 år, men det är ändå inte lika gammalt som Lisa som blir 22 ;). Gammal tant…

 Så vad händer i veckan?
 Imorgon ska vi nog spela om rummen i nya läggan. Spännande!
På onsdag ska jag baka, vad vet jag inte. Är ju ingen höjdare på att baka direkt. Men eftersom jag fyller på torsdag har jag fått stränga order från chefen att baka nåt och bjuda på. Är det inte jag som borde bli bjuden på nåt bakat som fyller år? Det är alltid den som fyller som ska bjuda men så borde det ju inte vara tycker jag.
På fredag kommer mamma och pappa och jag jobbar på lördag.

Jag får lite halvpanik också för jag kan inte shoppa. Anledningen är ju ganska enkel. Jag har inte råd. Jag är fattig, pank, tom, torr, allt. Det ska bli kul att se hur mkt jag får i lön nästa månad. Då har jag ju jobbat en hel månad.

Jag sätter punkt här så får vi ser hur det blir med uppdatering den kommande veckan, har ju lite att stå i. Men man ska aldrig säga aldrig. Jag förväntar mig oändligt med gratulationer på torsdag!

 Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det!


Kommentarer
Postat av: eve

Men hallåj! :) jo jag flyttade hit jag med, liksom sådär bara impuls.. jobbar på flygplatsen i en bar. Ja, men det är klart vi måste! fira i detta dyra jäkla land ;) trivs du bra?

Postat av: eve

Är majs billigt? oh fan ;) hm i oslo, det ligger en halvtimme utanför mig.. jag bor i jessheim! liten men härligt håla ;) ne då slår vi på stort å köper sprit, men vi kan äta majs till! Puss

2009-03-09 @ 20:14:24
URL: http://evelinasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback