Verkligheten, igen.

Nu ska jag snart iväg på jobbet. Känner mig inte helt tiptop faktiskt och jag längtar till imorn då jag får sova en timme längre. Men imorn är det även varuopptelling och jag ska jobba från 10-21 ca.

Internet här i lägenheten funkar bara vissa vardagsmorgnar vilket är sjukt störande. Det innebär att jag blir sittandes framför teven om kvällarna. Jag ska ringa till Get, som är vårt abonemang, men dom har bara kundsevice öppet mellan 8-16. Hur fan tänkte dom då? Ringer man så gör man ju det efter jobbet?
För man måste förmodligen ha datajävlen och routern i närheten. Plus att det kostar en förmögenhet att ringa och som alla vet så äger inte jag en förmögenhet.

Jag har sovit ganska dåligt inatt. Dels för att det var jäkligt varmt och dels för att det är mycket som snurrar i huvet just nu. Jag har säkert vaknat 4-5 gånger inatt.

Aja nu ska jag väl dra mig. Måste hinna käka frukost på jobbet och i eftermiddag är det träning på G!
See you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback