Vart tar tiden vägen egentligen?

Det är redan tisdag imorgon. Tisdagen den 9 juni. Helt sjukt...
Jag längtar fortfarande tillbaks till Thailand varje dag. Varenda liten cell i hela kroppen vill tillbaks hela tiden.
Men jag har det bra ändå jag. Jag sitter ju här i en lägenhet som vi snart blir utkastade ur i ett land som är bland det dyraste i världen. Men allt löser sig alltid tillslut. Det är ju tur det i alla fall...

Jag måste få skryta lite nu igen. I lördags gick allt så bra på jobbet. Så bra att jag unnade mig själv ett par nya skor!
På morgonen hade Hanne brud och jag hade tärnan. Jag sminkade bruden. Och båda blev suuuuuupernöjda. Jag som alltid får ont i magen flera veckor innan uppsätt och smink.
Och min sista kund var svensk. Helt enkel klipp med ljusa slingor som jag gjorde lite kallare. Helt  på slutet lockade jag hårt lite grann på plattången för hon behövde lite tips. En helt enkel frisyr alltså. Men hon hade inte varit så nöjd på flera flera år!
Så hon handlade massa produkter också och slutsumman blev ca 2500kr.
Jag blir så himla glad när kunder verkligen säger att dom är nöjda. Det gör så mycket för självförtroendet.
Så det var veckans skryt...

Nu ska jag strax sova i mina nytvättade sängkläder! Det är det bästa som finns tror jag.
Puss o kram då!



Turkiet 2007. Jag undrar sersiöst om jag var gravid där? Men det kom aldrig nån unge?! haha herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback