Tisdag och jag har klocka!

Hellelujah för det. Den är jättefin och jag ska ta bild på den när jag kommer hem så ni alla kan ta del av min underbara klocka. Fantastiskt va?

Jag sitter på bussen nu mot Oslo och jag kan säga att jag börjar bli lite smått åksjuk. Men vad gör man inte för bloggen och för mina tusentals läsare? (Lite ironi i tonen ;)

Det var lika kul som vanligt att träffa andreas med familj. Synd att tiden går så fort bara.
Nu ska jag ju vara i Oslo ett tag utan att komma till sverige. Känns lite tungt faktiskt att se alla komma o gå på sina semestrar och jag ska vara kvar. Men min tid kommer den med. Förhoppningsvis i januari!

Jag ska inte skriva en hel bibel här för jag vet att det är skittråkigt att läsa. Jag kan ju bjuda på en jordgubbstårtebild från i söndags. Den tog jag måååånga bitar av och imorn blir det HÅRDtråning på gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback