Sol, jobb och träning.

Underbar träning idag hörni. Körde intervall passet 2 ggr med ca 5 min mellanrum. Jag höll fan på att svimma. Jag tog i så att navelsmycket hoppade ur plats. Då tar man i!

Jag glömde ta kort under inspelningen av sången. Jag var så lycklig att nån äntligen ville att jag skulle sjunga en låt i en inspelningsstudio (frälsningsarmens predikantrum typ) att jag glömde helt bort kameran.
Efter det var det svårt att återgå till jobbet för all energi ligger ju på plattan!

Tänke inte skriva så mycket mer för jag ska in i duschen nu o skölja ur Redkens Cat kur som sitter i mitt hår. Har ni ett hår som mitt som vart med om en heeeeeel deeeeel så rekomenderar jag starkt att köpa denna produkt. Det är en spraykur som sprayas i handdukstorkat hår. För det mest intensiva resultatet för hår som mitt spraya i hela håret, låt sitta 5 min och gör denna upprepning 3 gånger till. Alltså 5 minuter mellan varje sprayning. Det ska göras 1 gång i veckan. Det tar 20 minuter men det orkar man om man vill hjälpa till att rädda sitt hår.
Tänk på att balsam är ett måste efter dena kur eftersom det är en proteinkur och proteiner = styrka och styrka = strävt. Håret blir alltså strävt.

Så nu ska skölja ur.

Ni ska få se 2 bilder av mig, jag leker stirbloggare och visar mina underbart snygga träningskläder och fin "om jag var muslim" bild med kur i håret. (hoppas ni förstår att jag inte är seriös)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback