Så levde alla lyckliga...

Jag såg precis sista avsnittet på The Hills. Jag börjar grina. Jag älskar bröllop och jag längtar till Johan o Liz ska gifta sig. Jag kommer bara grina o grina o grina. Det faller t o m en tår bara jag tänker på det. Jag började grina när dom förlovade sig också.

Så börjar jag nästa grina för det är så dyrt o bo. Jag kikar lite på lägenheter men jag har fan aldrig råd att flytta till nåt själv. En etta på 7000 + ström. Nja... Jag skiter ju inte ut pengar direkt. But i wish i did.

Jag längtar iaf tills jag ska åka hem nästa helg. Åh det ska bli så skönt. Få rensa huvet litegrann.

Jag tränade idag efter jobbet igen och guuuud så skönt. Jag har sån skön träningsvärk efter jag började med det där som Kaya snackade om. Får väl se om 8 veckor om det blivit nåt resultat. Det känns redan nu som att det tar så jag hoppas det!

Snackes imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback