Redan torsdag.

Min förkyldning har fått en nystart. Halsen har börjat värka och jag har fått hosta. Men jag blir inte förvånad. Varför ska det vara lätt?

Den här veckan har gått väldigt fort tack vare att jag var ledig i tisdags. Det har vart en del att göra på jobbet faktiskt och igår innan jobb lagade jag gooooood wok att ha i matlåda både igår och idag. Det gäller att ta vara på det som finns hemma hörni!

Jag skrev ett inlägg igår som tydligen inte kom upp. Så jag hoppas detta kommer upp.

Jag och Hanne stannade kvar till nästan 23.30 på salongen igår för vi skulle färga Hannes utväxt, elr Christina färgade det på Hanne och jag tittade på. Eftersom mitt hår blev totalt missfärgat i torsdags av goldwells jävla hemma färg. Alla på jobbet har klagat nu sen dess plus att löshåret inte passade in och jag har inte råd att köpa nytt.
Jag kan säga att mitt hår hade alla olika färger: Lila, rött, koppar, dassigt bajs spya.

Så på detta problem gjorde vi denna lösning:
Massa tunna hättaslingor för att bara lyfta upp det lite med den svagaste väteperoxiden för jag ville ju inte bli blond.
Resultatet blev: Pissgul botten (det såg seriöst ut som att nån hade pissat i hårbotten på mig) och restev var det fin färg på, men ganska blont.
Så vi fick lägga en dämpning på det och till slut återkom jag till den färgen jag började med för en vecka sen så jag blev såååå glad.

Nu är färgen fin och löshåret passar in och allt är frid och fröjd!

Idag var jag på nettverksbygging och gjorde reklam för mig själv! Jag har redan vunnit en ny kund!

Här kommer lite bilder!
Detta var med bajshåret men färgen syns inte så väl på bilden.
Min nya gamla färg! (detta är då idag).

Kommentarer
Postat av: angelica

sån där färg som du har opå den 2 bilden skulle jga med vilja ha :D exakt så, himla fin du min älskade!

2009-06-20 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback