Mys!

Igår var det fredag. Denna efterängtade fredag. Ledig en helg jävla helg med bara massa slapp! Underbart...
Igår efter jobbet åkte jag ner på stan för o kika efter en klänning. Bara en helt vanlig sommarklänning. Jag hittade ingen så jag köpte en stor tishirt istället.

Sen åkte jag vidare mot toftesgate och jag och Liz gick till Ica och handlade grill tillbehör. Johan o deras nya inneboende Lars var ute och skejtade så vi gjorde i ordning maten och jag kan ju säga såhär: det var utan tvekan dom godaste grillspetten och salladen och allt på länge! Hur kom det sig då? Jo för vi är så jävla grymma.

Vi satt där nere i sofienbergsparken och och tittade på lustiga människor och njöt av sommarkvällen.
Jag gick hem från dom sen och nu är jag vaken oh väntar på att rikard ska vakna. Jag ska nog försöka väcka honom en gång till för vi ska faktiskt bada idag och då gäller det att komma ut i tid, annars blir det smock!

Ha e fin dag kära läsare, jag vet att ni är några stycken iaf ;)

Och Lisa: Törgatan var tider det. Och Spanien! Vi måste åka igen en vacker dag, tycker du inte?? =)


Kommentarer
Postat av: angelica

hej snygging :) haft en bra helg?? nui har jag fått mina fina rosa data :D wei. Men tycker det börjar bli dags med skype dejt igen?:)

2009-06-28 @ 21:06:33
Postat av: angelica

hej snygging :) haft en bra helg?? nui har jag fått mina fina rosa data :D wei. Men tycker det börjar bli dags med skype dejt igen?:)

2009-06-28 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback