Min dröm.

Varje gång jag ser på resebilder sitter jag och drömmer mig bort. Jag älskar verkligen mitt yrke. Jag älskar det verkligen av hela mitt hjärta. Men så älskar jag att resa. Jag älskar även det av heeeeeeeela mitt hjärta.
Grejjen är att jag älskar att ha fasta kunder som kommer tillbaks till mig. Men det får jag inte om jag efter 1 år sticker ut o reser. Då går dom till någon annan så får  man börja om från början ännu en gång.
Hur kan jag kombinera detta?
Frustrerande är det.

Det är så mycket jag vill göra så det är helt sjukt! Jag vill göra allt på en gång samtidigt som jag vill jobba mig uppåt o karriären. Och det kan jag inte om jag inte går in helhjärtat i det.

Jaja... Har jag fått mina pengar idag? Nej. Jag är så arg så jag snart börjar grina.
Men, jag väntar bara och ser. Händer inget så ja, då ska vi nog ordna det ska ni se.

Nej fasen vad klockan blev mycket...

Natti!



Jag pratade med min käraste angi idag med. Vi ska prata mer nästa helg =)
Så saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback