Midsommardagsfirande.

Igår hände det grejjer. Det var fullt upp på jobbet. Jag hade en av henris kunder, scary! Jag var lite nervös men hon var supergo och blev jättenöjd.

Blixten slog ner i tågstationen utanför jobbet. Vi hade dörren öppen och plötsligt ser jag ett vitt sken och sen kommer världens jävla smäll. Det var helt sjukt var högt det lät! Det lät som att någon stod med en pistol bredvid mitt öra och tryckte av. Sjukt. Tågen från Sköyen blev inställda efter det.

Efter jobbet skyndade jag och Kaya till Ica maxi o köpte rosor och choklad till Linn. Men vi kom oss aldrig till Linn så hon får det på torsdag istället.
Hemma hos oss hade Rickard fest så det kom folk och det var musik, chips, öl, vin, dans, lek och djur. Inte riktiga djur då utan immitationer.

Vi gick sedan vidare till Yatzi och dansade.

Idag har jag legat i soffan, ute på balkongen och i sängen. Solen strålar ute men det skiter jag i för idag är det söndag och söndag är vilodag.
Nu ska jag återgå till monsters inc och sen transformers.

Här kommer nån bild! Ha det fint.


Jag och Kaya



Bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback