Jag väntar. Jag längtar.

Jag väntar och väntar på att tiden ska gå samtidigt som jag vill att tiden ska dras tillbaka några år.
Jag vill ha sommarlov. Ligga i sängen på töregatan och lyssna på musik med en kompis och prata om killarna man var kär i. Var inte det underbara tider?

Vad jag gör jag nu? Nu ligger man i sängen och lyssnar på musik ensam och gråter för man har massa jävla räkningar att betala så man inte har råd att ha nåt liv och inte har man tid att vara kär i nån heller.  Eller har man? Nej fy fan för kärlek, man får adrig den man vill ha i slutändan ändå, ikke sant? (svorsk hahaha)

Jag blir så jäkla frustrerad jag. Ibland bara rusar det i hela kroppen av en längtan till jag kan ge mig ut i världen och se all underbar kultur och alla underbara människor och platser. Men till det måste jag ju ha pengar och det är verkligen inget jag har gott om. Jag har så jag klarar mig precis och det är så himla tråkigt.
Jag hoppas verkligen jag kommer iväg 2 veckor i vinter iaf. Det hade vart helt underbart. Till underbara Thailand och leva i en dröm igen. Är det nån snäll människa som läser min blogg som känner likadant?

Imorn tar jag nog med kameran till jobbet, vi ska ju på utflykt till en inspelningsstudio och spela in På Håret låten. Hahaha På håret låten ja... Vilka påhitt ni norrmän håller på med ;)

Ne nu lägger jag upp en låt av en grupp jag nyligen upptäckt. Kärlek till dom i alla fall eftersom ingen annan vill ta emot den!


Kommentarer
Postat av: lajsi

sommarlov, töregatan, inga bekymmer och inga räkningar att tänka på - lät helt underbart i mina öron!!



Det gjorde även thailand, har aldrig varit där, men kanske kan du en vacker dag visa mig runt i ditt thailand, så blir vi dom där små flickorna igen, som ligger och lyssnar på musik! waaooowaaaooowaaaoowaaaoowaaaoowaaaa floorfillaaa:)

2009-06-24 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback