Jag ska fortsätta skina.

Herregudarsgud vad trött jag är. Kom hem från Hanne för en stund sen. Var tvugen att vara moraliskt stöd när vi såg på Brothers and sisters.
Jag lgade mat idag när jag kom hem. Kotlett marinerad med sweetchili, squash och potatismos. Mmmm, nu har jag matlåda till imorn.

Jag tränade idag efter jobbet. Fortsätter med intervallträning. Idag ökade jag farten ända från början och fan, det blev jobbigt att andas under dom 2 sista asså. Sen gick jag i superrask takt 7 min ca sen tog jag lite längre intervaller på lite lägre fart.
Helt dyngblöt av svett och slut i hela kroppen. Men stark som jag är gick jag på med mage, armar och röv innan jag stretchade. Jag kände mig sjukt duktig måste jag säga!

Tyvär blir det ingen träning imorn elr på fredag men jag ska ta med träningskläderna till kalmar o gå ut med mamma i skogen.
Och jag ska shoppa! Åh jag längtar hem...

Innan jag säger godnatt ska jag visa mina nyaste älsklingar. Dom rosa köpte jag för lite över 1 månad sen men åh i love them! Se och njut!



Bilderna är tagna från
www.bianco.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback