Hem, underbarrt ljuva hem.

Det är helt otroligt vad man uppskattar att åka hem när man bor mitt i en stad som Oslo. Jag hör inga bilar, inget barnskrik, inga högaröster. Bara vind och figlar och Missy som kommer och kurrar då och då.
Solen skiner och jag har bara legat ute och njutit av den svenska sommaren. Tanken var att vi skulle bada men eftersom jag är förkyld så vore det kanske inte så smart. Jag vill ju helst bli frisk och inte sämre.

Jag köpte en ny kamera igår. Yeeeeeey!
Ja jag tror att jag är rik... Men tanken är att jag ska kunna ta massa bilder att lägga upp här på bloggen så jag blir lika poppis som alla stora fjortisbloggar. Jag kan nog plocka fram fjortisen i mig med. Jag har ju köpt en rosa kamera så det har ju bara börjat!

Ne men seriöst nu så har jag ju inte haft någon kamera sen min förra hittade ett nytt hem och övergav mig efter en blöt kväll.
Min nya ska jag vårda och ta hand om som om det vore mitt barn (höll jag på att säga, jag gillar ju inte barn).
Den är dessuto vattentät ner till 3 meter så nu MÅSTE jag åka till Thailand i vinter och ta massa fina undervattensbilder. Bra va?

Här har jag legat idag iaf, bjuder på dom första bilderna från min nya älskling!
Det här är mammas o pappas hus utanför Kalmar. Underbaraste platsen.

 På träterassen har jag legat idag!



























Jag såklart då.
Liz som är jätteduktig på att fotografera. Jag ska länka till hennes blogg när jag kommer hem så får ni själva se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback