Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! imorn...

Känns det inte helt underbart att det är torsdag? Det innebär att det är fredag imorn vilket i sin tur innebär att bussen med mig i avgår 18.15 från Oslo S mot sverige!
Första stoppet är götet. Jag kommer liksom inte längre. Men där bor ju min älskade ex-sambo jossa!
Så det är ju perfekt med ett litet stopp där. Vi har inte setts sen innan jul. Shit, innan jul? Det är ju ett halvår sen! Fan vad tiden går asså...

Tidigt på lördag morgon tar jag tåget mot kalmar. Jag och mamma börjar i stan för där ska det bli shopping! Vi ska åka ut till Net On Net också för jag har sett en kamera där som jag vill ha. Min är ju gone som ni vet.
På måndag åker jag till växjö 1 natt för att träffa andreas. På tisdag går bussen igen från götet mot oslo. Jag tror det kommer kännas lite tungt att åka tillbaks denna gången om jag ska vara ärlig. Många börjar sina semestrar när jag kommer tillbaks och som ni vet så ska jag inte ha någon semester i år. Jag har valt det själv, eller, jag har liksom inget annat val. Tar jag semester så har jag inte råd att betala hyran, så är det med det.

Aja, nu ska jag snart pallra mig till jobbet. Har jag sagt att jag har världens bästa jobb? Finns det nåt bättre och roligare än att jobba med människor och få skapa? Använda sina händer och göra "konstverk" på levande människor hela dagarna.
Jag skulle ALDRIG kunna tänka mig at vara nåt annat än frisör.

Ha det folket!



2 somrar sen när jag jobbade på hemtjänsten. Kan ni tänka er mig stå o torka skit 2 somrar i rad?
Jag ångrar inte en sekund att jag jobbade på hemtjänsten. Det finns alldeles för många äldre som är allt för ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback