Glad midsommar?

Regnet piskar mot rutorna och jag sitter ensam i soffan och tittar på charterfeber och äter nudlar med ketchup. Det här är nog den sorgligaste midsommaren jag har haft. Känner mig sjukt ensam.

Jag har även vinkat av Hanne vid bussen. Hon ska på semester i 2 veckor nu. Rom och Barcelona, är jag avundsjuk eller? Neeeeeesh, jag ska ju vara här och jobba?

Jag har mens och varje gång jag har det känns det som jag gått upp 10 kilo, bara sådär under natten. Konstant sötsugen och lite känslosam. Jag tror jag behöver en kram. Men ingen har jag att ge mig en kram. Jag får inte ens svar på mina Glad midsommar sms. Så mycket värd var jag.
Nej jag ska sluta vara så jävla bitter. Imorn ska vi dricka vin och vara sjukt snygga för jag ska ha min nya tunika! Och kanske locka håret, vem vet...

Nu får dte var slut med skrivning för idag. Jag bjuder på nån bild på mig själv haha. Det är ju liksom ingen annan här.



Fan vad toppen det är med midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback