Rikedom och skönhet.

Rik är jag långt ifrån och skönheten sitter väl på insidan? Det säger ju alla.
Jag har 200kr på kontot och kan knappt vänta till tisdag är jag får lön. Jag har redan hittat 3 par skor sm jag bara mååååååste ha.

Igår försov jag mig. Vaknade 07.45 och min buss gick 08.09. Men jag hann gott och väl, jag bytte t o m kläder 2 gånger.

Nu ska jag snart till jobbet och jag slutar 14!!!!!!!!!!!
Sen ska jag hem och vila middag och ikväll ska vi på Andrés födelsagsfest. Jag har inget att ha på mig som vanligt. Får se vad jag knåpar ihop...

Aja, jag stoppar där så länge. Måste på toa och sen dra. Frukosten är på jobbet, yeeeey... Jag har brudtärna nu klockan 9. Tröttsamt. Borde inte jag so frisör älska att gör uppsätt och skit? Whats wrong with me.

Ha en fin dag hörni! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback