Jag är trött på er.

Jag är trött på er som inte bryr sig. Jag är trött på att ge och jag är trött på att låta dumma människor påverka mig med negativ energi. Dålig energi som gör mig ledsen.
Och det värsta jag vet, det är att vara ledsen. För när jag är ledsen då börjar jag tänka så djupt nere i hjärnan och hjärtat så det nästan gör ont.

Nej, egentligen vill jag bara säga Sayonara men det går inte. Jag vill säga Tack och adjö, ring adrig mer, det är finito, synd att vi någonsin träffades.
Men egentligen känner jag ju inte så heller. Jag vill ju ändå ha vissa folk i mitt liv men jag fattar inte varför.

Jaja, imorn vaknar jag i alla fall med ny och positiv energi för mina naglar har en superfin färg som gör mig glad!

Haha kungen av queens får ig på bra humör. Livet borde vara som en komediserie.

Natta!



Positiv energi med in vän Rick(h)ard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback