Pa fastlandet, tack gode gud.

Nu e vi i Aow Nang. Vi e glada att vi lever for resan fran Koh Tao var inte rolig!
Baten var for det forsta forsenad fran Koh Samui, men dom sa inte varfor. Nar vi kom ut pa havet forstod vi varfor.
Det var i klass med resan runt Koh Phangan.

Jag satt nere i baten forst med jag var sa radd att jag grat hela forsta halvan pa resan. Sen gick jag ut och satte mig pa en trappa och da var det battre. Sa javla stora vagor. Man tror att ens sista stund e kommen.

Mitt i alla vagor och helvete stannar baten! Man hos hur motorerna stangs av och vagorna haller pa att sluka an. Det som gick genom ens huvud da... Varfor ihelvete stannar batjaveln for?!
Sen kom vi ju pa att baten stannade for den kunde knappt kora i vagorna som var. Den var tvungen att vanta in. Sa gjorde den ungefar 3 ggr. Sa resan som skulle tagit 1 1,5 timme tog 3 timmar!

Men framme battre sent an aldrig.

Nu bor vi pa ett litet guesthouse i Aow Nang och ska imorgon aka till Chicken Island over dagen. Sen blir det formodligen Phi Phi pa mandag eller tisdag.

Nu vantar mat, magen e hungrig!!! Puss!

P.S. Lisa???? Brunharig???? Dokumentera och lagg upp pa facebook, jag vill se nu!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback