One night in Bangkok.

Ja nu sitter vi har med svettiga arslen pa plaststolar och knappar pa datorn. Egentligen borde vi vara ute pa gatan och suga in det sista av Thailand, for den har gangen.

Vi har spenderat dagen vid poolen pa taket och sedan pa MBK for den sista inhandlingen. Det blev mina fina skor!

Jag vet inte om jag skrev det innan men vi kopte ju somntabletter nar vi var i Ao Nang for angi och linda bodde bredvid den doende gubben sa dom kunde inte sova.
Vi sparade ju dom tabletterna till nattbussresan och vi slocknade ju direkt. Vi har dom fortfarande kvar for vi skulle ha det pa flygresan sa vi kunde sova hela vagen.

Som tur e sa e angi en analytker och hon sokte pa dom somntabletterna pa google, ifall dom skulle vara olagliga i Sverige.

Vet ni vad Xanor e? Det e i alla fall en angestdampande tablett som aven fungerar som muskelavslappnande och forsamrar korttidsminnet. Det kan anvandas pa patienter innan operationer. Det  e ett benzodiazepinpreparat.
Lakare i Sverige skriver inte ut Xanor langre for det e tydligen oerhort beroendeframkallande och kan klassas som knark.

Tabletterna vi kopte heter Xiemed som e samma sak som Xanor.

Det var vadligt tur att vi kollade upp det dar nu for dom aker i sopen pa en gang.

Sa nu mina vanner har jag testat knark for forsta gangen i mitt liv och det var en kemisk drog vid namn Xanor.

Nu ska jag upp till rummet och packa klart, ses i svedala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback