Manga backar sma.

Som alla vet e det ju ganska billigt har nere. Eller jakligt billigt kan man kanske ocksa saga. Man kastar pengar omkring sig men manga backar sma som man brukar uttrYcka sig. Snart kommer mina 40 tusen (man far skryta ibland) vara slut och da e det illa. Fast det e iof sig snart slutshoppat tills vi kommer till Bangkok nasta gang.
Ska kopa en jattevaska ikvall som jag ska packa ner allt i.

Ja nu e vi har igen, men enbart for att angi hade dejt med sin sebbe och jag va tvungen o mejla hotellet pa koppan o skriva nar vi anlander.

Idag har det blivit mer farg pa den genomskinliga kroppen. NastaN sa det hettar lite har och dar men det ar sa det ska vara.
Nu ska vi snart ga o kaka pa barbeque restaurangen. Hungrig som fan. Jag blir aldrig matt har nere. Igar till lunchen at jag upp forst min mat sen sandras och jag hade latt atit angis med om inte hon hade vart magsjuk for nan dag sen.

Aja ha en bra, kall, januari!
Hors pa koppan nasta gang. Da e det tagg infor FULL MOON PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback