Koh Phi Phi.

Ja nu e vi har. En valdigt harlig batresa for omvaxlingsskull. Tog 2 sjosjuketabletter sen slocknade jag. Vi bor jattebra. Kinnaree House mitt i smeten och hyffsat billigt. Det enda negativa e stranden. Langgrundare strand far man leta efter. Man far ga typ en mil innan man far vatten ovanfor knana. Pissvarmt i vattnet! Men dte e fint iaf.

Imorn kanske vi aker nanstans. Blir val Maya Bay pa fredag.

Igar var det fest pa kvallen. Jag kande att det inte var det basta att festa pa dom pillrerna. Jag kunda knappt halla ogonen oppna. Men vi var pa strandbaren Ibiza. Det blir nog dit ikvall med men kanske bara en Chang for mig ikvall.
Chang olen vet man ju inte hur stark den ar. Det kan vara allt mellan 4 - 12 procent. Sa det kravs inte mycket!

Igar vart det slagsmal med. Lilla bulan Calle hahaha.

Det har vart ganska lugnt och skont utan livsfaror nu pa sistone, det tycker jag om. Vi vill inte ha mer psykisk press!

Jag kan tyvar inte lagga in nagra bilder, mitt minneskort passar inte i datorerna som jag har vart pa. Kanske nar vi kommer tillbaks till Hua Hin sa kan det bli lite bilder.

9 dagar kvar och jag vill inte! Jag vill aldrig hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback