JAG VILL ALDRIG HEM IGEN!

Det e sa javla skont har nere.

Igar akte vi pa en utflykt till 4 olika oar. Tup Island, Chicken Island, Poda Island och Phra Nang Cave. Jattefint verkligen!
Vi snorklade och hoppade fran klippor och gick nastan in i en grotta. Men det e min storsta skrack sa jag vande vid mynningen.
Vi har hittat varldens mysigaste massage familj dar ma alltid far massvis med frukt. Kanns lite sorgligt att aka harifran imorn men det ska bli skont att komma vidare med.

Vi aker till Phi Phi imorn och forhoppningsvis traffar jag Leandro dar med. Dom e ju dar nu, om dom overlevde nattbaten. Det maste vart det varsta dom gjort med tanke pa hur det havet var.

Vi kommer ta nattbussen upp till Hua Hin pa sondag och blir dar 2 natter sen vidare till Bangkok for den sista shoppningen och naglar och sen e det hem. Har hur mkt som helst att fixa med nar jag kommer hem....

Vi bor pa ett litet guest house och Angi och Linda bor bredvid en doende gubbe. Sjukt ackligt nar han satter igang att hosta upp sitt javla slem. Bla!

Nu vantar angi pa rummet for vi ska ata, magen skriker!!! Jag brinner snart upp.

Hors pa phi phi!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh låter så jäkla härligt Cattis!!! Ja dör av avundsjuka varje sekund över alla som är i solen å värmen nu :)

Kan du inte styra in lite pics!? :D

Ha det toppen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback