Fortfarande pa on.

Vi har inte kommit harifran an. Vi e tydligen har fel manad. Vi skulle kommit i februari for da hade vi fatt uppleva den vita mjolstranden som far folk att boka om sin hemresa flera ganger. Vi har inte sett en strand sa langt ogat kan na tack vare det har javla hogvattnet.

Men imorn blir det avfard, antligen. Men vi tillvaro blev i alla fall battre igar nar Leandro kom. Inte for att den har vart dalig innan men jag trodde inte vi skulle ses igen.
Leandro e alltsa fran brasilien och vi traffdes andra dagen pa koppan, sen har vi traffats varje dag sen dess att vi akte till Koh Tao. Men igar kom han och Pablo hit och bor pa grannhotellet!

Ikvall blir sista kvallen, igen, vi ses. Det kanns lite sorgligt. Men vi kanske ses pa phi phi sen!
Annars far jag val aka till brasilien eller vad sager ni? Distansforhallande? Det tror ju jag pa hahaha.

Ne men vi har vi tur hinner mota upp calle och ganget pa phi phi innan dom aker vidare. Vi har ju bara 2 veckor kvar nu. Tiden gar fort.
Dom har 2 dagarna har varit mindre dramatiska, skont.

Mamma och pappa borde ha kommit fram till Bangkok nu ocksa. Det ska bli kul att hora hur pappa overlever de staden hahaha!

Ne nu ska jag skriva lite mejl. Pa atreseende!

PS. E det nan som laser foresten?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen!

Jag kikade in här hos dig idag, och det låter minst sagt som ni hittills varit med om både det ena och det andra! Hoppas dock att det är slut med oväntade skräckresor och äventyr! Hoppas istället att solen skiner på er varje dag, att ni njuter till fullo (här i Gävle spösnöar det och är minus 10 grader)Låter inte så lockande va? :)



Sköt om er därborta!!! Kramar i massor från en numera brunhårig törepoler! :) (vilken skräll va?:)

2009-01-15 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback