Det narmar sig...

...slutet. Jag vet att jag skrivit det forr men jag har panik. En javla vecka kvar!

Idag har det vart en konstig dag. Sovit i ungefar 2 timmar inatt. Va uppe och dansade pa stranden precis hela natten. Underbart. Harliga manniskor!
Sa det blev inte sa lange pa stranden idag. Bade Nick och Leandro kom och la sig precis nedanfor oss saklart.

Nej sa vi gick hem till vara australienska grannar och kollade pa film och sov.
Har pa Phi Phi blir det inte sa mkt somn. Sammanlagt dom senaste 2 dagarna har sovit 6 timmar. Konstigt att jag inte e dodare an jag e nu. Calle och grabbarna aker vidare till Bali pa sondag sa dom lamnar on imorn. Sista kvallen nu da.
Far se om vi hittar till det dar javla Rolling Stoned bar.

Vi traffde nagra fler australiernare igar, 2 tjejer och en kille. Den ena tjejen, Liz, lurade i mig Sambucka. Fy fan vad ackligt det var!!!
Men go och gla blev man och det var bara att dansa vidare.

Jag kommer sakna den har on. Jag kommer sakna vara goda cheese sandwich pa stranden. Mmm... Och Ibiza Club pa natterna...

Foresten, nar vi var pa fullmoon pa Koppan sa var det en tjej som blev mordad. Valdtagen och mordad. Hon var tysk. Vi fick reda pa det igar. Laskigt.

Nu kom Sandra och Linda sa nu ska vi ata. Far se om vi far plats nanstans idag da. Lika sent ute som vanligt.

Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Lajsi

Ha inte panik! Njut sista veckan Cejth!! Annars kommer du i efterhand ångra dig att du gick och hade ångest hela sista veckan istället! :)



Här hemma finns en som är grymt avis iallafall! :)



Men håll er för guds skull borta från otäcka våldtäktsmän! Shit va läskigt!



Vilken jäkla moral-kärring jag blev nu kände jag ;) hahaha... Sköt om er!!

KRAMAR!

2009-01-23 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback