Akta dig for havet, akta dig for havet, liten som du ar, liten som du ar...

Full Moon e over. Vilken javla fest. Aldrig sett sa mycket folk pa ett o samma stalle nan gang.
Vilket javla drag!

Nu e vi pa Koh Tao och vi akte saklart bat dit, hur annars ska man komma dit liksom?
Dom som jag e sa jag innan vi gick pa baten "Titta vad lugnt det e pa havet". Det skulle jag aldrig sagt. Nar vi kom ut pa havet utanfor on sa blev det hus i helvete. O da akte vi anda en stor catamaran. Sjuka vagor och folk mer an halften som akte med satt och spydde.

Dagen borjade med att Linda hade spytt hela natten. Magsjuk o aka bat e nog inte det roligaste. Nar vi kommer fram sa hittar dom inte Lindas ryggsack plus att dom hade borjat lasta pa nya vaskor. Sa jag gav dom mitt nummer och sa fick dom ringa till mg nar do hittat vaskan. Vilket dom gjorde och da akte jag och hamtade den.

Jag e ledsen men jag maste avbryta har for nu ror det runt ordentligt i min mage.

Hors kanske imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback