Stress i all ära.

Imorn sticker jag till Växjö. Egentligen har jag inte tid med det men jag måste träffa alex och helene och dessutom margit!
Jag flyttar ju på torsdag och man vet aldrig när ja kommer till Sverige nästa gång.

Jag har legat hela dagen idag utom när jag ätit. Jag är så trött hela tiden.

Pratade med Johan innan och han var med sjuk. Men han hade ont i halsen och det har ju inte jag så jag vill vrkligen inte bli smittad, inte han heller för den delen för dom åker ju till Marocko på lördag!
Och vet ni mer vad som händer på lördag?
MELODIFESTIVALEN!
Yeeeey! Underbart! Nåt lkjus i mörkret i alla fall.

Och jag saknar Dig, och Dig och Dig och Dig och jag fortsätta mer mn jag orkar inte skriva så mycket. Jag vill tillbaks...
Jag är så avundsjuk på alla som är kvar, som ska vara kvar länge till.

Räkna med att ni kommer få läsa om att jag vill tillbaks i varje inlägg i åtminstone 5 månader till. Jag är deprimerad i detta mörker och då har jag bara vart hemma 2 dagar! Sjukt...

Ne om jag skulle ta och börja spara så jag kan åka till Brasilien i höst. Och gå på restaurang!

Slänger upp nån till bild.
Ha e fin söndagkväll!







Kommentarer
Postat av: maggs

söta, underbara fina margit :)

2009-02-01 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback