Som en boll.

Idag vaknade jag 12.45!!!!!!!!
Kan ni tänka er? Hela dagen är puts väck. Inte nog med det. Jag har sovit nu på eftermiddagen också. Jag som skulle duscha och städa och packa. Jag får göra det nu på kvällen istället. Helt deg hela dagen. Det känns nästan som att jag är bakis fast jag inte är det. Eller kan man vara det av kyla?

I alla fall... Jag går så jävla mkt back nu ska ni veta. Bra att jag ska komma hem o få lite mat och så nu innan jag börjar det verkliga livet. Spar in lite i alla fall.
Men imorn åker jag som sagt hem. Eller till Växjö först sen hem. Men Jairo, om du läser detta, säg inget till Alex! Tänkte överaska lite faktiskt :)

Men nu ska jag duscha. Jag bjuder på en bild från Sahara Hotnights konserten hösten 2007.



Jag och Jossa <3

Kommentarer
Postat av: Margit

Jag har sagt det förr men säger det igen, du är vrålsnygg bejbi! puss på rupman!

Postat av: Anonym

lugnt gumman... ja säger inget ;)....hon kommer bli jätte jätte glaad kan ja tänka mig

ss snart då gumman....=)

2009-02-16 @ 19:57:04
Postat av: angelica

heeeeej! SÅG Att du ringt igår, går ju aldrig att ringa tillbaka!! Men ring när du är i sweden då! Men vad ska du hit och gör kvinna :)?

2009-02-17 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback