På väg mot en ny dimmension.

Ja nu har jag äntligen börjat packa. Jag kommer se ut som en jävla packåsna när jag kommer till Oslo Sentral.
En stor fullproppad trunk, en liten rullväska, en handväska, datorväska, lagerhauspåse... Hur ska detta gå?

I alla fall. Uppdatering om min kraftiga förkyldning. Dt är helt sjukt. Om jag hade lagt allt mitt snor som jag snyter ut i en hink lovar jag att den skulle fyllas på 3 dagar. Snart börjar väl hjärnsubstansen rinna ut också.
Min stackars, stackars näsa... Men det är lika skönt varj gång efter jag har snytit mig ska ni veta. Känner mig 2 kg lättare varje gång!

Det är grått idag. Det var det inte i Växjö. Fick nästan lite thaikänsla, det var bara gradantalet som skiljde dom åt.

Annars idag ska jag som sagt träffa Lisa. Måste köpa vadderade kuvert och cd-skivor så jag kan skriva över thaibilderna på cd-skivor och skicka till familjen som ivrigt väntar.

Jag somnade i soffan igår. Vid 9 tiden. Vaknade 00.05, igen. Stupade i säng och somnade direkt. När ska tröttheten gå över? Hur kan jag vara så trött? Jag har ju inte gjort något ansträngande direkt.
Som nu är jag hur pigg som helst men så fort jag går in i stora rummet och ser soffan stå där så mjuk och oskyldig är det som att min kropp automatiskt går dit och lägger sig.
Tyvär mamma och pappa, jag måste ta med mig soffan.

Nähe, man kanske skull borsta tänderna och klä på sig så jag är redo att möta Kalmar!

Hej så länge!
Föresten, i stort sett alla bilder från allas kameror från thai finns på fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback