Mr. Big.(Mac)

Idag är det söndag och nåt slog mig när jag gick från trikken. Vad fan ska jag göra med mitt liv?
Jag kan ju inte hålla på att flacka omkring hela livet. Jag vet att jag bara är 20 men det är ju så många som redan har planer för familj, har pojkvän, bil och så vidare.

Jag vet inte vad det är men dt är väl kanske för att jag inte har nåt jobb och så än. Jag känner hur pengarna bara rinner iväg och jag vet att jag kommr behöva låna pengar av mamma och pappa och dt vill jag inte.
Jag har fan panik just nu jag. Jag är inte i Sverige. Det är nåt nytt som händer nu.
Jag har panik... Vem är jag?


Kommentarer
Postat av: Törepoler

du är en av dom bästa som jag känner!!! Det är precis vad du är!

2009-02-13 @ 00:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback