Monday I'm inlove.

Nej måndagar är inget att hurra över.
Letad ju som en galning efter parkeringsplats i lördags och hittade tillslut en.
Idag när jag gick till bilen för att titta till den låg en gul och fin p-bot intryckt i det 1 meter tjocka lagret av snö.
Det tog mig sedan nästan 1 timme att få upp dörrarna och stämga av larmet som satte igång, borsta bort all snö (med händerna), skrapa rutorna (med en cd-skiva) och gräva ut bilen (också med händerna). Sen åkte jag runt, runt, runt tills jag hittade en plats där jag skulle stått från början.
Så efter 20 minuters backande och rattande i den där fickparkeringen med 3 meter snö började jag äntligen min färd mot Grata.
Det var jättelätt att hitta och vi bokade in ett möte imorn klockan 9.30. Så det blir att ställa klockan imorgon!

Annars då?
Jodå, lite synd att dom är i marocko, nu får jag klara mig helt själv och norska är fan inte lätt asså. Jag hoppas det ger dig snart!
Jag ska nog följa Lulas råd och titta på norsk teve så jag lär mig litegrann i alla fall.

Jag gick genom stan idag och jag har inte köpt nånting! Utom mat såklart. Var tvungen att fylla på lite här hemma med vissa saker.

Igår somnade jag sittandes i sängen med datorn i knät. Vaknade vid 4 och gick som en zombie och tvättade bort sminket och borstade gaddarna. Sen sov jag som ett barn resten av natten. Jag drömde att jag var i Brasilien och att jag skull åka till Bali. Stora önskedrömmar! Ta mig till värmen!

Om en månad ungefär blir jag sweet 21!



Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback