Minus min minus.

Utomhus är det minus och jag kokar av värme. Den här jävla förkyldningen vägrar ge sig. Nu har det inte blivit bättre på flera dagar. Dt ända som blivit bättre sen i onsdags är att kupmen i bröstet har försvunnit.

Slemmet är kvar. Jag hostar verkligen illgrönt jävla slem. Har gjort det en vecka nu snart. Och det är ju inte bara ibland utan varje gång jag hostar, och det är i stort sett varanann minut!

Snoret rinner men jag kan inte dra in för jag är halvtäppt i ena näsborren så jag måste torka bort med papper som i sin tur ruver upp min näsa så den svider gott.
Men sovit gott har jag gjort. Jag trodde jag frisk när jag vaknade tills jag reste mig upp. Då kände jag att jag inte var frisk.

Nu ska jag leta reda på en febertermometer och se om jag är varm eller om jag bara tror att jag är kvar i Thailand.

Ses!



Ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback