Lön!

Jajjamensan! Idag är det lön och det innebär utgång i helgen.
Nu pratar jag såklart för dom som bor i Sverige och faktiskt får lön idag. Jag bor ju inte i Sverige och jag får absolut ingen lön idag. Däremot ska jag få produkter från Kérastase för jag var så duktig och va på kurs idag på morgonen. Nästan som lön!
Nej jag för mig blir det jobb i helgen. Får se om det blir nåt på Rå på lördagkväll annars kanske det styrs upp nåt annat?

Men det här med hår nu. Alla som känner mig vet att jag i stort sett minst en gång om året får tokspel på håret och byter färg. Jag är inne i den perioden nu. Jag önskar nästan att jag va brunett som på började en väg mot blondin till sommaren. Men jag är ju redan så blond som jag kan bli och jag tycker inte om det. Jag vill ha en mörkar blond. Champanje, honung med lite mörk/gyllenblonda slingor i. Och den slinga som nästan blev svart skulle jag vilja ha i en lite ljusare brun. Inte rödbrun utan bara liiite ljusare brun. Aja, vi får se vad som händer. Nåt kommer hända iaf när det är dags för att ta väck utväxten. Sjukt less på mitt hår... Jag hittar ingen bild för jag tror inte jag haft den färgen nån gång. Så det ska väl bli kul, ikke sant?

Aja, nu har jag inget mer att skriva än SNÄLLA TA MIG TILL THAILAND NU!



ser det inte så jävla skönt ut??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback