Lill Lördag.

Det är onsdag. Det innebär lill lördag för vissa men inte för mig. Jag ska skura golven och torka av alla grejjer här. Sen ska jag förbereda mig mentalt för min provklippning som jag ska ha imorgon på På Håret.
Jag kan inte göra mer än mitt bästa och duger inte dt, ja då är det bara att söka vidare. Jag ska ju faktiskt på en intervju på tisdag också på Adam Og Eva. Håll Tummarna!

Dt har vart besiktning här på lägenheten idag. Den har blivit lite rökskadad tydligen. Golvet är helt svart av röken som lagt sig och det luktar fan skit här. Jag vt inte om det är därför jag har ont i huvet.

Jag kanske får jobba extra på lördag föresten på ett uteställe som heter Rå. I garderoben om dom behöver extra folk!

Aja jag har inte så mkt mer att skriva än, återkommer imorgon när jag är tillbaks!

Ha deet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback