Kära blogg!

Idag är det fredag men det känns som lördag. Igår var det torsdag men det kändes som söndag. Solen står som spön i backen och himlen är klart blå. Jag tror jag ska gå ner en sväng till vattnet innan vi drar in till stan och ta lite kort så ni får se hur fint det är här borta i Fågelsudd.

Har natten varit god mot er? Det har den mot mig. I min underbara, jättesköna säng. Helt jäkla underbar är den.

I alla fall. När det är såhär fint väder ute så blir jag så glad i hjärtat. Jag blir på så bra humör och jag blir så insprirerad av att göra massa saker, vilket jag förmodligen inte kommer göra men tanken räknas den också!

Längtar som sagt tillbaks till Thailandet ohyggligt mycket i den här kylan. Visst att det är fint och så vidare men om jag inte ens får åka skidor så kan det nästan va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback